Followers

Saturday, March 14, 2015

Its Over or Game Over ?

Assalammualaikum dan selamat malam semua .
Harap semua sehad2 belaka :) .

Mungkin kau bukan la jodoh ku...
Bukan takdir kuuu....
Terus terang........

Aku merindukan mu..
Setengah mati merinduu..
Tiada henti merindukan muu..
Masih hati ku untukmu..
AKU TETAP MENUNGGU MU...

Sakit nye tu DISINII di HATII bile org yg kite percaya 
mensia-siakan kepercayaan kite . Tpi kite takleh salahkan org tu kalau kite sendiri kuat jeles . Kena egt jugak , org jeles sbb ape . Sbb SAYANG , pastu sbb taknak org yg kite syg mengulangi kisah lame . 

Benda/kisah lepas tak baik ungkit kan ? 
Sbb tu saya takpernah ungkit kisah silam awak tpi saya gantikan dgn ambk tahu awak nak pergi mane , dgn siape , kt mne , sbb saya taknak benda lepas tu berulang lagi . Tpi awak tak faham , its oke wak . Benda dah lepas . Lgipun salah saya sbb kuat jeles kan ?



Atas restu Allah ku ingin milikimu

Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah...

Saya baru nak seriuskan lagi hubungan nie ,
tapi semuanya dah berakhir . ITS OVER wak . Awak buat lah ape awak nak buat . Saya tak leh nak halang dah , saya takde pape hak dah . Awak jage diri leklok , jgn ulang kisah silam awak dah tau . Jgn sia-siakan hidup awak , kite nie manusia makin berumur , jgn terlampau enjoy tau . Terima kasih pernah hadir dlm hidup saya walaupun sekejap :) . good night
PUSH