Followers

Sunday, March 15, 2015

P E L U A N G

Assalammualaikum .
Sejujur nya menipu la kalau saya ckp saya tak SAYANG awak dah . Hang dah gile ape bru bape hri takkan la ak tak SAYANG hang dah . Tapi bkn perasaan SAYANG je yg ade , perasaan takut , risau dan persoalan yg sering otak nie tertanye-tanye . Betul ke semua tu berlaku ? Kalau betul saya mntk maaf sbb dah salah faham .

Tpi awak tetap bersalah sbb terlampau mudah keluar dgn org smpi lewat malam . Egt , awak tu perempuan byk org akan ambik kesempatan . Kalau semua tu rekaan atau jalan cerita tak same mcm yg saya baca dlm chat tu *screen shot hang antar* saya harap sgt Allah bantu saya supaya tutupkan hati hang drpd terima aku , tutup fikiran hang drpd fikir dan egtkan ak , dan tutup segala perasaan yg hang ade terharap ak . AMIN !

Saya sgt hormatkan awak dari hujung rambut smpi hujung kaki kalau betul ape yg awak cuba pertahankan . Saya boleh bagi awak peluang klu betul awak ikhlas nak peluang tu . Saya boleh bagi awak peluang klu awak betul nak berubah , tpi kena buktikan . Klu masih nak sia-siakan peluang tu , terpulang kt hang laa . Mcm mne hang nak buktikan perubahan hang tu , terserah kt hang . Ak tak sempurna jdi ak pun tak harap hang jdi yg sempurna . Yg penting perubahan yg hang nak buktikan tu je .


Sebelum hang terima peluang tu ,
hang egt senarai nie dlu .

1. Saya tak mampu jdi yg sempurna

2. Saya tak mampu nak bwk awak pergi jalan2
(Mgkin sbb tu hang kuar dgn org lain)

3. Saya tak berape pandai nak bahagiakan awak

4. Saya tak mampu jdi seromantik sesweet mcm org lain

5. Saya tak ada harta bernilai

6. Saya tak sebaik org lain

7. Saya tak sepandai org lain

8. Saya kerja tak sebagus org lain


Ckup la tu . Byk2 hang bukan boleh egt pun .
sebelum tu saya nak mntk maaf sbb saya terpaksa delete number saya diam2 dri handphone awak . Tu je cara yg mampu , nak cakap takut tak boleh kawal perasaan . hahahaha .
dah ahh , tak reti nak tulis pnjang2 . Sakit kepale fikir ayat . Ehhh , sblom terlupa . Carilah lah saya klu diri awak dah btol2 bersedia nak ade hubungan bkn sbb terpaksa atau nak jage hati .

InsyaAllah saya boleh beri masa utk awak nak sediakan diri awak tu . Tpi saya tak janji kalau time tu saya dah kahwin ke dah beranak pinak ke , dah bercucu cicit ke . Hahahaha 

dah ahh , bye . Assalammualaikum 

PUSH