Followers

Thursday, December 19, 2013

4 WORD

SAYA DAH TAWAR HATI .


"apa beza antara SUKA dan CINTA ?"
si gadis bertanya.          
Si lelaki pun menjawab "macam apa yang kita rasa pada sekuntun bunga".          
"Terangkan ?" si gadis musykil. 
"kalau kita SUKA pada sekuntum bunga, kita akan petik bunga tu sebab bunga tu cantik. Tapi kalau kita CINTAkan bunga tu, kita akan biarkan ia pada dahannya dan sentiasa siram ia agar ia sentiasa segar. Samalah macam manusia, kalau kita SUKA pada seseorang, kita akan berusaha untuk memiliki dia. Tapi kalau kita CINTAkan dia, kita akan sabar menanti adakah dia jodoh kita, dan sentiasa mendoakan kebahagiaan dia walau nanti akhirnya dia bukan bersama kita"  

Saya doakan kebahagiaan awak , saya doakan kesihatan awak , saya doakan kejayaan awak , saya doakan kehidupan awak dan saya doakan semuanya tentang awak . Kerana..... kerana ape ? Kerane saya CINTAkan awak .


Go do what you want do *sorry if failed english* 
PUSH